FANDOM

Zull

'

Zull
Rottweiler
Male picto
Męska
Zajęcia Wykonywanie poleceń Imy
Głos

Zull – pies rasy rottweiler. Razem z Gortem jest pomocnikiem Imy.

WyglądEdytuj

Zull to typowy rottweiler. Jego sierść jest czarna, tylko pysk, brwi, kawałek łap i ogona są brązowe. Ma pomarańczowe oczy i nosi granatową obrożę ze srebrnymi kolcami.

CharakterEdytuj

Zull w bójkach bywa agresywny i zdarza się, że nawet silniejszy od Gorta, z którym nie potrafi się dogadać, co często prowadzi do licznych kłótni oraz tarapatów. Mimo, iż wraz z Gortem nie należy do najmądrzejszych, to jednak jest od niego nieco bardziej rozumny, co można ujrzeć w niektórych odcinkach. Zull mimo, że jest zaliczany do tych złych postaci, to jednak potrafi być dobry, co pokazał w odcinku 40 Dobre Wychowanie część 2, gdzie był kulturalny, troskliwy i dżentelmeński wobec suczki swojej rasy.

Zull jest sprytniejszy i mądrzejszy od Gorta. Niekiedy ma odwagę przeciwstawić się Imie. To właśnie on ukradł połowę klejnotu przyjaźni, co świadczy o odwadze, choć w dosyć negatywnym tego słowa znaczeniu. Jest dobrym manipulatorem i tak jak Ima dobrze zachowuje pozory. Mimo tego trudno powiedzieć, czy jest on wraz z Gortem są zepsuci do cna tak jak ich szefowa.

WystępowanieEdytuj

Zull występuje we wszystkich odcinkach.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdyby od jego imienia odjąć jedno ,,l"(Zul), to wtedy jego imię po holendersku oznacza Ty.
  • Nie wiadomo co się z nim stało po zakończeniu serialu.
  • Jako zabawka on i Gort mają normalne niebieskie obroże (bez kolców), z czerwonymi znaczkami, takimi, jakie noszą królewscy strażnicy.

GaleriaEdytuj

Zull
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.